lørdag 3. april 2010

Nå er noen krokusene i blomst,samt snekokkene. De perleblomstene jeg kjøpte i fjor vår blir det nok ikke noe særlig blomster på i år på grunn av at jeg ikke ga dem næring etter blomstring.
Den brune heleborusen står i blomst,den hvit har knopper. Jeg har vært å kjøpt klosterklokker,
(Leocojum) og rutelilje, (Fritillaria meleagris)Jeg har noen ruteliljer fra før men må ha fler fordi de e r så flotte.
Jeg har klippet ned mesteparten av lavendelhekken min. Den klippes ned så tilveksten er 1 cm pr. år. Jeg skal så i morgen, har fått låne drivhusplass med automatisk vanning. Jeg skal så hvite kosmos som jeg skal ha i the shadow garden (se bilde fra i fjor),da blir denne delen av hagen døpt til the white garden, fra før har jeg lammeører og malurt med sølvfarget bladverk. Jeg skal også så brune solsikker, klokkeranke, blomkarse, og flerfarget cosmos. Og så skal jeg sette anemoneknoller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar